Thursday, October 19, 2006

intervju på dagis

Vem tycker du om att leka med?
ikko: Hugo, Fabian, Erik

Varför är du på förskolan?
ikko: för sen ska min kusin komma hem till mig

Vad är roligast på förskolan?
ikko: leka spökmonster busa med mamma , boxa pappa i magen

Vad är tråkigast i förskolan?
ikko: att leka själv

Vad är du bra på?
ikko: Springa, göra kullerbyta spela cartoonnetwork, spel på olika hemsidor, jag kan hitta nya hemsidor själv ibland när jag klickar fel

Är du rädd för något?
ikko: mörk rädd jag har en ficklampa men batterierna har tagit slut o höjdrädd, fast det är jag inte längre

Är det något du inte tycker om på förskolan?
ikko: att inte få vara med

Är det något du vill ha hjälp med?
ikko: nej jag hjälper mig själv

Vad kan vi vuxna göra för att det ska bli roligare på förskolan?
ikko: om någon kastar sand på mig (malin: att vi säger till den som är dum)

Är det något du vill lära dig?
ikko: svåra spel. att springa fort o slå pappa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home